dissabte, 1 d’octubre del 2011

Caseta brodada

Comencem a tenir una setmana més ordenada i he pogut cosir una miqueta... estic provant de brodar una miqueta perquè és un treball pràctic per fer sentada al sofà sense necessitat de màquina de cosir o taula. Així al vespre puc fer alguna coseta. He començat per aquesta caseta amb la tècnica "d'appliqués brodés" que he vist en un llibre que vaig comprar. M'agrada perquè no són punts complicats i el resultat és romàntic i senzill. A veure si us agrada ;-)




7 comentaris:

Educación Extra de 0 a 6 años ha dit...

Quina cucada!! M'encanta!! I es que mica en mica tornem a la vida cotidiana, jajaja
Una Abraçada

mayninetes ha dit...

guau!!!!! feia molt que no passava per aqui....totes les novetats precioses!!
mencanten les cosetes de fimo, i el moblet de l'avia.....la bosseta per l'escola i aquesta caseta....vaja, que tot preciós!!!!!!! ;)

Pilarín ha dit...

Quina preciositat de caseta!!! M'encanta com t'ha quedat!!! Quines manetes i bon gust, noia!!!

Petonets,
Pilarín

Gabriela ha dit...

T'ha quedat preciosa!! m'agradan molt els apliques que li has posat.
Un petó
Gaby

Mati ha dit...

Es una cucada, t'ha quedat molt maca!
Petons.

LOREVA ha dit...

Te ha quedado preciosa, me encanta esa casita.
Besos, Lorena

Florin ha dit...

És preciosa, t'ha quedat perfecte, m'agrada moltíssim !!!
Petons