dimarts, 11 d’octubre del 2011

Pare noel Shabby home

Aquí teniu el segon treball del curset, i el més difícil. És veritat que quan el veus fet fas agrrrrr! i això com es fa? però les indicacions de la Francesca i l'experiència de l'àngel ho facilita molt tot.
Vaig acabar el muntatge del ninot a casa i després també vaig fer la bota i els regals amb una mica de lógica i intuició.
Aquí el veieu...
Ara ja estic a punt i potser m'animo a fer els reis de l'Orient, introduint els canvis corresponents, és clar...





5 comentaris:

Conxi ha dit...

Hola Helena..que xulo t'ha quedat... la veritat es que sembla difícil...la part del nas es una passada.
Felicitats!!
Un petó

Pilarín ha dit...

Quina passada!!! Perfecte, noia!!!

Molt bona idea, costumitzar-lo i convertir-los en Reis d'Orient!!!!

Petonets,
Pilarín

Sol Mary ha dit...

Hola Helena..que bien haber encontrado tu blog, te ha quedao genial..ha sido un placer conocerte!!besitos.

Digna ha dit...

Hola Helena,
Jo tambè vaig pensar el mateix, que no aconseguiria marxar del curs amb l'Àngel i el Pare Noël acabats, però gràcies a les indicacions de la Francesca, tot va ser molt més fàcil.

Ho vam passar genial.

Una abraçada.

Digna

Pepa ha dit...

Quantes entrades que m'he perdut!!!!!
Veig que aquesta vegada si vas anar a Roses!!! Llàstima no coincidir....

T'han quedat uns treballs preciosos, quina enveja!!!!!

I la bata de la Xenia m'ha agradat molt pq es molt original el nom a la butxaca.

Petonets congelats ;-))