divendres, 7 d’octubre del 2011

Setmana de cursos

Aquesta és una setmana especial, a part de començar un sal, el meu primer , fent una bruixeta, també he començat un curs de patchwork a Figueres. Em faltava una mica de tècnica perquè tot ho havia après en llibres i ara he començat fent coses bàsiques. La meva primera labor al curs és un artilugi d'aquells per penjar al sofà i posar els mandos de la tv. He escollit aquestes robes de tons verds i marró que m'agradaven especialment. Després penso fer coixins a conjunt...
I encara més genial, el cap de setmana vaig a Roses al curs de la Francesca que organitza la Sílvia. Em fa molta il·lusió tant per compartir unes hores amb totes les participants com per les labors que hi farem, que són fantàstiques.
Us ho explicaré....


2 comentaris:

Florin ha dit...

Que vagi molt bé el curset !!!
Petons

Mati ha dit...

Se que tu pasaras molt be, espero el teu reportatge amb moltes ganes.
una abraçada.