diumenge, 25 de setembre del 2011

Alguns treballets d'estiu

Hola a tots/es aquestes setmanes no he tingut masa temps de res... a part el nom a la bata de lescola de la Xènia, que ja us ensenyaré. També m'he apuntat a un curs de patch els dimecres a la tarda, l'objectiu és anar-hi fins nadal, a veure si és possible, per aprendre algunes coses de base.
També aniré d'aquí a dos setmanes a Roses al curs que organitza la Sílvia i com a cap de setmana de relax, que últimament em fa falta.

Us poso algunes fotos d'uns treballs que he anat fent a l'estiu:
- Un conillet de fieltre de retals que em quedaven.
- Pintar i decorar amb decoupage una estanteria tipus gàbia de la meva àvia...

Espero començar alguna cosa nova ben aviat, de moment la costura que estic fent són qüestions més aviat pràctiques i poc artístiques...