divendres, 28 d’octubre del 2011

Sal de la bruixa acabat!

Just a temps i en un mes, he pogut acabar el sal de la Bruixeta despistada..., m'agrada veure els resultats d'aquest sal perquè totes les bruixes han quedat diferents, amb personalitats pròpies que hi hem posat cadascuna de nosaltres.
Doncs aquí està la meva... amb davantal i barret de vellut i vestit amb un estampat floral una mica despanpanant... Ha estat divertit fer-la i formarà part del grup de bruixes que tinc per casa, i és que són la meva debilitat! Aviat podran fer un akelarre!

Bon cap de setmana de tots sants! Sobretot els que teniu pont ;-)



7 comentaris:

Silvia ha dit...

Helena,
T'ha quedat preciosa!!!. La Xénia estará encnatada!!.Espero que hagin pogut ferla castanyada...Ja ens ensenyarás alguna foto d'ella amb la faldilla que li vas fer tan bonica

PNA ha dit...

Helena, quina bruixa tan maca... té una cara molt simpàtica i el vestuari és maquíssim!! M'AGRADA MOLTÍSSIM!! FELICITATS!!

Marian ha dit...

hola Helena! quina passada! es curiós veure com d'un mateix patró, els treballs finals son tots diferents. La teva bruixeta m'encanta!
salutacions
Marian

Pilarín ha dit...

Quina preciositat de bruixeta!!! Tot el que fas et surt superbé, nena!!!

Quan puguis, passa pel meu blog que t'he deixat una coseta especial per a tu.

Petonets,
Pilarín

Mati ha dit...

T'ha quedat mol mona, la bruixa.
Petons.

Florin ha dit...

Hola Helena, estic veien les Bruixetes que esteu fent en diferent blocs, es ben be que sortin del mateix patró, poguin agafar diferents aires, t'has quedat molt maca.
Veig que la Pilarín t'ha donat un premi, doncs avui soc jo que t'en entrega un altre, quant puguis passa pel meu blog a recollir-lo.
Una abraçada !!!

Bruxa da Montanha ha dit...

Olá Helena,
agradeço sua visita ao meu blog. Adorei seus trabalhos!!!!
Um abraço aqui do Brasil.
Lucia