diumenge, 10 de gener del 2021

Un nou repte: aprendre coses noves de ganxet

Aquest any m'he proposat aprendre a fer nous punts de ganxet, sempre em quedo amb la comoditat del punt baix, del punt alt i poca cosa més... Ara toca introduir nous punts i per això, a part d'atrevir-me amb algun treball més complicat, he decidit començat la col·lecció de ganxet creatiu de Salvat.

No he fet mal cap col·lecció d'aquest tipus, les darreres que vaig fer eren les de cromos de quan era petita! Però aquesta em motiva. El fet de proposar un granny square diferent per setmana crec que és interessant, assumible i que la manta resultant serà preciosa. O sigui que mans a l'obra i ja he fet la primera proposta del primer fascicle...

Si us voleu informar, també és interessant mirar el web de la protagonista, que poder coneixeu de les xarxes socials. Al seu web i blog hi ha propostes molt interessants: https://susimiu.es/.  Potser dins el meu repte personal m'animaré a fer algun jersei i tot! 







2 comentaris:

Pilarín ha dit...

Un repte molt interessant!!! Aniré veient els teus progresos!!!
Petonets,
Pilarín

Pilar Nadal (L'Apià-Pià) ha dit...

Un repte interessant i divertit "un granny square diferent cada setmana" i de ben segur la manta quedarà preciosa! Es bó començar l'any amb nous reptes! Enhorabona!
Una abraçada,