diumenge, 8 de setembre del 2019

Recuperant una armari antic

Hola, ja fa molt temps que no penjo res al blog, i que no tinc temps de dedicar-me a les meves aficions. Tanmateix, i agafat a estones, he aconseguit acabar de restaurar un armari antic dels que servien per a assecar carn i formatges. 
Després de tractar-lo per la carcoma i netejar-lo a fons, vaig decidir pintar-lo amb chaltpaint de color verd. El vull fer servir per assecar herbes aromàtiques i per això he posar a dins petites safates per a posar-les. 
M'ha costat molt canviar la malla i posar els acabats. Això de la restauració no és el meu fort! Però al final crec que farà el fet. 
L'he decorat amb decoupage, la porta i la part superior. També he pintat algunes formes en blanc amb plantilles. 

Us el penjo al blog, perquè veieu com ha quedat i potser si algun dia trobeu un moble vell per l'estil i us animeu a recuperar-ho. En tot cas, he evitat que fos un residu reutilitzant-lo i em recorda moltíssim al meu avi, cosa que hi dóna un valor afegit a nivell emocional.

Fins aviat


1 comentari:

Pilar Nadal (L'Apià-Pià) ha dit...

Ha quedat preciós Helena, has fet molt bona feina !!! quan penso a com era aquest armariet... Doncs sí molt i molt bona feina!!