dilluns, 9 de setembre del 2019

Reciclant texans

Una de les meves activitats preferides és reutilitzar coses que ja no utilitzo. M'agrada trobar-hi nous usos. I un dels materials més fàcils de reciclar és la roba de texà. Sabent les tones de CO2 que s'emeten quan es fabrica un texà ( 5,41 Kg de CO2 que equival a 275 arbres absorbint CO2 durant un dia), val la pena donar-li un nou ús. 
En aquest cas és un coixí de terra. A dins hi he posat les boles de polispan d'un ninot de tombola vell i he aprofitat per a afegir unes butxaques als laterals del coixí. Va bé per seure i per fer meditació, tot i ser un xic gran (60 cm de diàmetre). Potser hi manca una mica de farcit, però quan tingui més material d'aquest tipus ho podré reomplir.
 Ara em toca fer una manta de patch a conjunt, ja l'estic preparant...



3 comentaris:

Sita Valls ha dit...

Doncs, t'ha quedat genial!!!!
Creo que la gràcia con tu bé dius, es reciclar i utilitzar material que no fem ús.
Com sempre, m'agraden les teves idees.
Una forta abraçada.
Sita

Pilar Nadal (L'Apià-Pià) ha dit...

Molt bona idea! Reutilitzar coses i canviar-les és genial! Ja m'agradaria tenir tantes idees com tu...
Una abraçada,
Pilar

beatriz ha dit...

chulísimo!!