dissabte, 4 de maig del 2019

Globus per somiar i créixer

Avui us poso un encàrrec que em varen fer per regalar a un nen per un bateig. Feia molt temps que m'agradava la idea del globus aerostàtic amb una làmpara i ni acabava de trobar la ocasió de fer-lo. Així que em vaig proposar provar-ho.
He fet servir una làmpara de paper, uns pals de fusta llargs per permetre que els conjunt s'aguanti sense haver-lo de penjar. A dins un ninot i una samarreta a conjunt.

El proper serà per penjar, m'ha agradat fer-lo i repetiré segur.
Espero que us agradi la meva versió d'aquesta idea que trobareu de manera àmplia per internet.




3 comentaris:

Pilarín ha dit...

Quina preciositat de conjunt!!! El globus és una passada de maco i el nino també. La samarreta, per descomptat!!!
Preciós tot!!!
Petonets,
Pilarín

El racó de la Sita ha dit...

T'ha quedat genial!!!! El globus es del mes original i amb el teu permís, ho deixaré a tasques pendents.
La samarreta, bonica i molt estiguenca.
M'ha encantat!!!
Petonets solet.

Sita

Pilar Nadal (L'Apià-Pià) ha dit...

Un conjunt preciós. Una idea genial i molt original!