dilluns, 1 d’abril del 2013

Records de les vacances....

Hola  totes, aquest any he començat les vacances de setmana santa abans d'hora i les he allargat fins avui, snif! que ja s'acaben.
Hem estat a Itàlia, a la Toscana. Florència, Pisa, Siena, Luca i una multitud de poblets enmurallats encantadors per passejar, molta pasta per menjar i records per endur-se a casa.
Entre les curiositats de tant en tant una botiga vintage amb moltíssimes cosetes per passar-hi l'estona mirant o bé curiosos aparadors amb elements reutilitzats com aquestes sabates, que ja veieu, no cal llençar sabates velles ;-)





A part de moltíssimes fotos la meva tria de petits records per endur-me a casa, només vosaltres us la podeu imaginar ;-) perquè no és oli, ni pasta, ni vi, ni ceràmica, ni un bolso de pell, ni res d'això ( que podem trobar i ben bo a casa nostra)....  Unes robes teixides a mà a la Toscana, cotó per a fer ganxet i un original cordó planer, que no és trapillo, però que segur que hi combinarà ;-). Alguns elements de vidre i de fusta i moooltes revistes! Sí, era com una obsessió entrar a les "edicolas" petites i farcides de revistes per veure si n'hi havia d'interessants. I déu n'hi do! M'he ben firat !

Espero que vosaltres hagiu passat uns bons dies de festa i ara toca recuperar fins a l'estiu, que encara falta aquest any. La primavera hauria de ser indulgent amb el temps i facilitar-nos uns caps de setmana per passejar i disfrutar.




1 comentari:

Pilarín ha dit...

OH! Quins records em venen al cap. Jo vaig ser-hi fa 25 anys a Luca i em vaig quedar enamorada. Les altres ciutats les conec moooolt bé, però Luca sempre té un trosset especial al meu cor.
Ja veig que t'has firat de valent. Molt Bé!!!!
Petonets,
Pilarín