diumenge, 17 de març del 2013

Nina ben moderna

Aquesta nina la vaig veure en algun dels vostre blocs, més d'un. L'he trobat fàcil i divertida de fer, amb un look diferent. He utilitzat trossets de roba que tenia i 'he fet amb un vestidet estiuenc  ben vistòs.
Aquí us la deixo.
Espero que us hagi anar bé la passejadeta per Sitges i segur que heu après moltes coses noves i que us heu firat de valent ;-). Jo per aquí a casa però ben aviat em toca marxar de vacances i les aprofitaré ;-)
Una Abraçada.


7 comentaris:

Montse ha dit...

OOOh! Helena! Quina nina més bonica i original! m'agrada molt i molt!és tant dolça... un petonàs! m

Pilarín ha dit...

És supermaca!!!! M'agrada molt!!!!
Petonets,
Pilarín

Silvia ha dit...

T'ha quedat genial!!!. Helena , una nina preciosa!!!.
Que descansis en les teves vacances ben merescudes!!!.
Un abraçada

Sílvia ha dit...

Què bonica!!! Jo també l'he vist pels blocs i també tinc ganes de fer-la!!

Pepa ha dit...

Que xula!
Com ha anat per Italia?? ;-))
Ha fet bon temps?
Una abraçada ben forta.

Digna ha dit...

És molt bonica Helena.
Que passis unes bones vacances.
Petonets,

Sandra ha dit...

Qué bonita, Helena! Me gusta mucho, y también la caja de la entrada anterior, una dulzura!
Animate con el cristal líquido, hay que seguir al pie de la letra las indicacionesdel producto, así da buenos resultados.
Besos y buena semana,
Sandra