dimecres, 17 d’abril del 2013

Prototip de bossa per posar una pilota

Aquesta és una idea per a fer una bossa per posar una pilota. L'he regalat a un nen que li agrada molt el futbol i que la seva mama està tot el dia amb la pilota a punt. 
La idea inicial és dun bolso, però l'he variat una mica. Es tracta de fer 6 triangles que permetin fer una superfície quasi rodona. Igual el forro i la part visible de la bossa. Quan es cusen les dues ajuntant el dret de la roba s'hi afegeixen unes tires que serviran per passar el cordó per estrényer la bossa i també les nanses.
Esta en fase de prova, ja us dire què tal... De fet, també es podria fer en rodó, no crec que canvii massa res, només que jo vaig aplicar a cada triangle les lletres del nom del nen.



3 comentaris:

Mónica ha dit...

Està interesant, però pot ser si fas servir la corda que tanca la bossa com si fos les asses no caura la pilota quan el nen agafi la bossa de qualsevol manera. No se si m'explico.

Més o menys el mateix "mecanisme" que les bosses que van a l'esquena.

Petonets.

Silvia ha dit...

Genial!!!!. Que practica ha d'esser aquesta bossa..
Una abraçada

Helena ha dit...

Mónica, no sé si t'he entès, les nanses van per una banda, i el cordó per un altre. El que pot ser és que la pilota sigui molt gran i la bossa no es pugui tancar del tot, deixant la pilota visible, llavors si em fa por que caigui...
De moment està en fase de proves, a veure què tal, però si l'hagués de tornar a fer faria la roba en rodó i m'asseguraria de fer que quedés el cordó ben lligat. A pa propera ho provarem...
Una abraçada