dimecres, 24 de novembre del 2010

Boles de l'arbre de nadal personalitzades

Amb aquestes boles de metacrilat que vaig comprar en una botiga de manualitats vaig poder personalitzar l'arbre de nadal. La part de darrera de la bola la vaig adornar per dins amb decoupage. Vaig posar-hi un ninot de neu d'uns tovallons de paper i purpurina blanca. La part interior està feta per posar fotos i hi vaig retallar les fotos de tots els nostres familiars. Un cop tancada la bola hi vaig fer un acabament amb gomets d'estels brillants i un llaç a la part de sobre on hi va un ganxo per penjar. 
Aquest any canviarem l'arbre però tornaré a utilitzar les boles, potser hauré d'actualitzar alguna foto...


El material a utilitzar és molt simple i fàcil de trobar


Hi ha boles rodones, ovalades o en forma d'estrella, de diferents dimensions


L'arbre de nadal queda molt original