dissabte, 23 d’octubre del 2010

Bossa de roba per l'escola

Avui continuem amb alguns treballs infantils: bosses de roba. Partim d'una bossa simple amb un cordó per a tancar-la de tipus bossa de berenar. A mi m'agrada posar-hi dues nanses com si fos una motxilla perquè sempre es pot portar a l'esquena i va millor per penjar.
Us poso dues versions:
- Unes bosses que vaig fer aplicant després unes butxaques i part de la bossa hi vaig afegir una part d'un vestit de la Xènia que ja no li anava bé com si fós un pegat i aprofitant els volants del vestit.
- L'altra bossa és la que amb la meva filla diem " la del gosset". La idea va sortir d'un llibre on es feia una cosa semblant pero amb una vaca. Vaig comprar roba de carnaval de tipus dálmata i amb fieltre vaig fer el cap de dálmata agafant una plantilla d'un conte. Les línies d'expressió del gosset són amb puntades llargues de fil negre de tipus perlé ( per ganxet). 
 Suposo que es podrien fer moltes variacions amb diferents animals... es tracta de fer anar la imaginació.