diumenge, 1 de setembre del 2024

Us agraden les robes de punts?

Amb tires de diferents robes de punts o com diem habitualment " topos" he practicat amb mides i formes de necessers. M'han sortit tres bossetes amb un fons per posar ampolletes petites i necessers de diferents mides. No són impermeables per tant potser seran més pràctics per posar coses que no siguin líquides, fins i tot roba petita ... Per organitzar la maleta m'aniran bé. Tots els necessers estan fets amb cotó i una boata fina a dins per donar-los més gruix.

Les bossetes potser per obsequiar petits regals podrien ser interessants. Una d'elles l'he fet amb roba de cotó i sense res més, l'altra hi he afegit boata per donar més consistència. Potser també es podria fegir entretela.

No tinc encara una etiqueta meva però hi he cosit una etiqueta de fet a mà que també decora una mica.

A veure si us agraden...
En tot cas podreu trobar els tutorials en reels d'Instagram, sovint hi ha aquest tipus de bosses a les xarxes perquè es fan de manera fàcil i ràpida.
 








2 comentaris:

Arish ha dit...

Toda una colección y muy chulas, la verdad es que a mí me gusta mucho hacer bolsitas y neceseres con tooodos los trozos y trocitos que me van quedando, para mí es adictivo. BESICOS.

Pilarín ha dit...

Quina col·lecció més xula!!! M'encanten totes!!!
Petonets,
Pilarín