dijous, 5 de setembre del 2024

Bolsos d'estiu

 Darrerament els bolsos i accesoris estan al'ordre del dia al meu espai de costura. Potser perque són pràctics i útils, o també perquè són fàcils de regalar. 

Feia temps que a les botigues veia bolsos fets de grannys de ganxet i em feien gràcia. No m'he embatcat a fer grannys molt treballats i amb molts colors. Potser per mandra, però també perquè hi ha molts fils per atacar... uf!

Ha sortit doncs aquest bolso blant i salmó, fet amb fils una mica gruixuts de poliester que fan que el bolso tingui un cert gruix. L'he forrat i he posat una cremallera perque no té gaire fons i podrien caure les coses de dins. N'estic contenta!



A banda, he fet una bossa a conjunt amb la bossa de platja, que per cert he estrenat i les butxaques de dins van moolt bé!. Amb la roba de casetes de platja i unes nanses de pasta he fet una bossa que es corda amb un cordó. Això fa canviar la forma de la bossa, que es pot portar plena i rectangular, per exemple per carpetes, o si cal es tanca per posar coses petites. Amb això ja he acabat la roba dedicada a la platja :-).














2 comentaris:

Arish ha dit...

Lo que dan de sí los grannys, bonito bolso y el de las asas de pasta cuando lo cierras me encanta. BESICOS.

Pilarín ha dit...

Molt maques totes dues!! M'encanten!!
Petonets,
Pilarín