dijous, 7 de setembre del 2023

Un encàrrec de la meva filla en rosa

 Hola, aquest estiu he treballat ben poc, però una de les coses que he fet ha estat amb la sol·licitud de la meva filla que volia un bolso de ganxet rosa i el model era una bossa de rafia de la marca Prada. 

Vaig buscar per internet i com que la bossa és fàcil de fer hi ha tutorials per ajudar amb els dubtes. O sigui que n'he fet la meva pròpia versió. La bossa original és de rafia i sense folre, Jo tenia fil de cotó rosa a casa i vaig aprofitar el material que tenia. A la part de ganxet hi he afegit un folre doble perque no surtin les costures pels forats del ganxet i hi he posat cremallera. 

A conjunt he fet un petit moneder rosa, fambé amb folre. 

A veure si us agrafa aquesta versió...




3 comentaris:

Pilarín ha dit...

Quin conjunt més maco!!! Segur que la nena l'està disfrutant i lluint!!!
Petonets,
Pilarín

Arish ha dit...

Monísimo el conjunto y una suerte que tuvieras el material en cas, así tu hija feliz y tú también. BESICOS.

Pilar Nadal (L'Apià-Pià) ha dit...

Un conjunt preciós! Tant pel que fa el punt, la forma i el color. T'ha quedat molt i molt bé. M'encanta!