dimarts, 12 de setembre del 2023

Estiu de proves amb ninots

Feia molt temps que no feia cap ninot de roba i aquest estiu m'he atrevit a fer proves per trobar un patró d'un follet que està dissenyat en dibuix en un projecte que he estat treballant professionament.

Primer de tot vaig fer un follet a partir d'un patró que vaig trobar a internet, i a partir de com va quedar vaig anar modificant els patrons per poder acostar-me a l'original del dibuix. De moment tinc un segon prototip, els patrons ja estan un xic més ajustats... un dia d'aquests aniré a provar algunes modificacions més. Però us passo les dues proves, a veure què us semblen. 

Trobareu el dibuix d'en Farus, el follet guaita AQUÍ

 




4 comentaris:

Pilarín ha dit...

Qué divertits!!!
Petonets,
Pilarín

Arish ha dit...

Muy chulos, el primero me gusta mucho. BESICOS.

J. S. Vila ha dit...

Quedan sumamente bien hechos y a la vez divertidos. El que me gusta más también es el primero de ellos.

Pilar Nadal (L'Apià-Pià) ha dit...

Molt bonic aquest follet! M'agraden molt tos dos!