dilluns, 12 de novembre del 2018

Fem teatre per petits

Sempre m'han agradat les titelles, i encara més quan es tornen objectes màgics amb vida que fan que els nens i nenes es facin un fart de riure i passin estones divertides. Per això he fet una parada en el meu parèntesi de costura per poder fer aquest teatre i algunes titelles per gaudir-lo amb una nena molt especial que avui fa 2 anys. Li hem donat i li ha encantat el regal i els seus pares i nosaltres segur que en disfrutarem.

El teatre està fet per poder penjar de dues maneres, o en el marc d'una porta o bé canviant la barra superior per la d'una burra amb rodes per poder-lo transportar per la casa. Amb una funda és fàcil de guardar ben enrrotllat.
Les titelles les vaig fer amb la meva filla, la base està feta amb un mitjó i varem utilitzar fieltre i algunes boles de polispan i llanes...
Aquí us les poso. No cal fer-ne tutorials perque n'hi ha un munt a internet que segur que us donaran més idees per fer-los.



2 comentaris:

Pilarín ha dit...

Quina passada de maco!! M'encanta tant el teatret com les titelles!!! Ets una artista, noia!!!
Petonets,
Pilarín

El racó de la Sita ha dit...

Quina idea mes bona!!!!
Realment son com les juguines que feien els avís quan erem petits.
Es dona un valor sentimental tant a la joguina en sí, com lo bonic que es fer-ho un mateix, deixar de banda les juguines de plàstic o fabricades que les criatures no han participat amb la seva el.lavoració.
A sobre t'ha quedat genial!!!!
Moltes felicitats i una forta abraçada