dimecres, 15 d’agost del 2018

Cabàs d'estiu amb ganxet

Aquest estiu es porten els cabassos rodons, i he volgut personalitzar-ne un aprofitant material que tenia a casa. L'he forrat l'interior amb una roba rosa i gris de ratlles i aixi m'ha permès tancar-lo amb una cremallera.
La part de davant l'he adornat amb un mandala de ganxet i unes flors de fil dels mateixos colors que el folre. No sóc gaire experta en fer ganxet, però estic prou contenta del resultat. A més, com que ho he cosit al mimbre ho podré canviar tantes vegades com em vingui de gust i posar-hi diferents estils.

Aquí us el deixo...





3 comentaris:

Pilarín ha dit...

Quina cucada!! Molt i molt original!!! M'encanta!!!
Petonets i Bon estiu,
Pilarín

El racó de la Sita ha dit...

Doncs t'ha quedat de lutxe Helena.
Grec que l'has sapigut donar el teu toc personal.
Acabo de descubrir el teu blog!!! i amb el teu permís vaig una volteta per ell per deleitar-me la vista.
Una forta abraçada

Pilar Nadal (L'Apià-Pià) ha dit...

Molt bonic!