dimarts, 15 de novembre del 2011

Per guarnir el sofà

Al curs de patch que estic fent coses petites per guarnir el sofà i intentant que siguin útils. He començat per una cosa per posar comandaments de la tele i un coixí, en queden robes del mateix conjunt o sigui que aniré fent tots els coixins de conjunt. Per aquí comencem... Està fet a mà i m'ha servit per aprendre coses bàsiques que fins ara havia fet per intuició: fer quadres, acolxar...
M'ha anat perfecte l'aparell de forrar botons que vaig comprar aconsellada per la Sílvia, és fàcil trobar-hi aplicacions. A creativa vaig veure bases per anells, clips i altres coses, és una idea a tenir en compte. A més es poden forrar amb roba però també amb paper, i queden genials.





5 comentaris:

Florin ha dit...

És genial aquesta butxaca per guardar els comandaments, així almenys els tens tots ben recollits i ordenats.
Una abraçada !!!

Conxi ha dit...

Helena molt xulo... tot ben recollit i el cuixí m'encanta.
un petó

Gabriela ha dit...

T'ha quedat genial! I ès molt practic...
Un petó

PNA ha dit...

M'agrada: útil, pràctic i elegant!!

pachtadict Laura ha dit...

Auna teniendo uno a cada lado del sofa, no me dejarian tocar los mandos.. jajajja
besos