dijous, 26 de maig de 2011

Repte assolit! Vestit acabat!

M'ha costat una mica, perquè això del " corte i confección" jo no en tinc ni idea, però amb una mica de sentit comú he acabat el vestit de patch per la Xènia. El patró i la idea és de la revista de l'estiu de "patchwork secrets" i el vaig trobar moníssim o sigui que em vaig animar. L'original portava un volant del color del cos però com que he vist que ja li va prou llarg el guardaré per quan creixi ;-)  ( mama amb recursos). Es corda per darrera, no amb botons, sino amb cierres perquè així li podré afluixar una mica quan sigui més gran i li durarà més.
La foto de la Xènia està feta quan li feia proves i amb el mòbil i no ha quedat de gaire bona qualitat, i ara no hi ha manera de convencer-la perquè torni a jugar a fer de maniquí ...
A veure si us agrada, a mi sí, estic contenta perquè amb el meu nivell de costura encara me n'he sortit prou bé.





5 comentaris:

Patch Temptation ha dit...

Que guapa que esta la Xenia amb aquest vestit de patch!! Encara que és una nena tan maca que poc necesita, jajaja!
T'ha quedat molt alegre i estiuenc.
Una Abraçada

tinabarbano@hotmail.com ha dit...

molt maco, i la model preciosa. felicitats
petons tina

Pilar ha dit...

Felicitats Helena, maquíssim... la Xènia està preciosa!!

Associacio Labors Empordà ha dit...

Molt maco !!!

lluna d'abril ha dit...

M'agrada molt la gallina, i la Xènia està molt guapa, ara només li toca que donar voltes i més voltes "per que el vestit voli"
Has fet unes samarretes són fantàstiques, sobretot la de la platja i les madalenes.
Una abraçada