dijous, 26 de maig del 2011

Repte assolit! Vestit acabat!

M'ha costat una mica, perquè això del " corte i confección" jo no en tinc ni idea, però amb una mica de sentit comú he acabat el vestit de patch per la Xènia. El patró i la idea és de la revista de l'estiu de "patchwork secrets" i el vaig trobar moníssim o sigui que em vaig animar. L'original portava un volant del color del cos però com que he vist que ja li va prou llarg el guardaré per quan creixi ;-)  ( mama amb recursos). Es corda per darrera, no amb botons, sino amb cierres perquè així li podré afluixar una mica quan sigui més gran i li durarà més.
La foto de la Xènia està feta quan li feia proves i amb el mòbil i no ha quedat de gaire bona qualitat, i ara no hi ha manera de convencer-la perquè torni a jugar a fer de maniquí ...
A veure si us agrada, a mi sí, estic contenta perquè amb el meu nivell de costura encara me n'he sortit prou bé.





5 comentaris:

Educación Extra de 0 a 6 años ha dit...

Que guapa que esta la Xenia amb aquest vestit de patch!! Encara que és una nena tan maca que poc necesita, jajaja!
T'ha quedat molt alegre i estiuenc.
Una Abraçada

tinabarbano@gmail.com ha dit...

molt maco, i la model preciosa. felicitats
petons tina

PNA ha dit...

Felicitats Helena, maquíssim... la Xènia està preciosa!!

Associacio Labors Empordà ha dit...

Molt maco !!!

la.lluna.d.abril ha dit...

M'agrada molt la gallina, i la Xènia està molt guapa, ara només li toca que donar voltes i més voltes "per que el vestit voli"
Has fet unes samarretes són fantàstiques, sobretot la de la platja i les madalenes.
Una abraçada