dijous, 5 de maig del 2011

Mussols de reg

Ja feia temps que tenia ganes de fer un mussol, n'havia vist molts a la xarxa, a diferents botigues i en molts tamanys i formats. El cap de setmana passat vaig trobar unes peces de bisuteria que em varen fer pensar molt en ulls i vaig aprofitar per comprar-les i em vaig animar a fer uns mussols. 
Amb aquesta entrada estreno també una pàgina nova al bloc de tutorials i patrons. Normalment sóc jo qui agafo patrons dels demés, de revistes i llibres, tot i que a vegades els personalitzo. En aquest cas he fet els patrons jo mateixa i per això m'animo a penjar-los per compartir-los amb totes vosaltres.  A veure si ho trobeu útil....

Fins aviat


3 comentaris:

Florin ha dit...

Quina bona pensada, seguiré aquesta pàgina igual que segueixo el dia a dia del teu blog, no sé com t'ho fas per poder fer tantes coses.
Petonets

Alicia Herrera ha dit...

són genials !!!!

LA MERCERIA ha dit...

També ens agraden molt els mussols, gràcies pel patró, les coses per als nens són molt maques de fer i et regalen un somriure que no té preu.
www.lamerceriademalgrat.blogspot.com