dimarts, 10 de gener del 2023

Primavera a l'armari amb lavanda

 M'agrada que els armaris facin olor de primavera, des del gener em recorda que ja cada dia falta menys per l'estació que més m'agrada de l'a ny. Per això sempre miro de tenir saquets de lavanda entre la roba. A vegades s'amaguen i quan els trobo i els oloro em provoca un somriure pensant en els colors de les flors de primavera. 

Els saquets de lavanda es poden fer amb trossets de roba restants de treballs anteriors i m'ajuda de reutilitzar la roba i no llençar-la. Per això aquests els he fet amb roba de lli amb estampat d'arbres, l'estampat m'ha donat la idea de la forma del saquet, també d'avet.

Espero que us donin idees per fer els vostres.




4 comentaris:

Pilarín ha dit...

Què macos!!!! M'encanten!!!
Petonets,
Pilarín

Arish ha dit...

Buenísima idea has tenido en darles forma de abeto porque te han quedado de diseño. BESICOS.

Makarmenn ha dit...

Son todos muy bonitos.

Pilar Nadal (L'Apià-Pià) ha dit...

Molt originals i molt bonics.