divendres, 20 de gener del 2023

Bossa de mà amb moneder a conjunt

 A vegades tens un patró tallat i material per reutilitzar-lo. ÉS el que m'ha passat amb el patró de la bossa que vaig fer per regalar. Tenia el patró a punt, unes anses allà mateix... i la bossa era tant bonica que no m'he resistit. He fet una bossa com la que us vaig posar en una entrada anterior. Aquesta vegada amb colors diferents i he afegit un moneder a conjunt que es posa a dins i es pot enganxar amb un mosquetó per no perdre'l.

No sé què tal veieu la idea, però crec que em servirà tant punt faci un xic més bon temps...

Aquí us deixo el conjunt...




2 comentaris:

Arish ha dit...

Es monísimo para llevarlo en primavera. BESICOS.

Pilarín ha dit...

Com canvia amb una tela diferent!!! Primaveral total!!! Molt xula la bossa i el moneder!!!
Petonets,
Pilarín