dilluns, 14 de juny del 2021

Avançant amb la Manta de grannys Susimiu

 A poc a poc, setmana rera setmana, vaig avançant la manta de granys dels fascicles de Susimiu que estic fent. Ja son 23 fascicles i n'he de fer 70... cadascun d'ells aprenc una mica i ja tinc ganes de tenir una mica de temps per fer algun dels treballs que proposa amb els punts apresos. 

De moment, us deixo amb la feina feta fins ara... aquests colors m'encanten i el cotó m'agrada treballar-lo, tot i que els canvis de colors i atacar fils no és precisament el meu fort...

Doncs seguim...






1 comentari:

Pilar Nadal (L'Apià-Pià) ha dit...

Hi ha una dita que diu « de mica en mica s’omple la pica »… ja en falten menys. Un treball i uns colors molt bonics. Estic segura de que el resultat serà excel.lent! Ànims i endavant!