dimecres, 26 de maig del 2021

Conjunt per a l'habitació d'un nadó

Neixarà ben aviat, i la seva mare ja li prepara la benvinguda amb una bonica habitació, jo hi ajudaré amb aquest conjunt basat amb l'avió per volar en somnis, que personalment m'encanta. La proposta és de Francesca Ogliari ( Shabby Home), i jo he personalitzat una mica fent l'avió en una versió molt gran per fer un coixí.

El conjunt té:

- Una manta de cotó, per l'estiu, amb aplicacions de l'avió.

- Un coixí, ninot, en forma d'avió per posar al llit de decoració, i segur que per jugar.

- Un panells per a posar a les baranes del llit amb butxaques per posar joguines.

- Un mòbil amb l’avió volant amb 3 estrelles i núvols.

El color és pàlid, jugant entre el groc i cru, i la roba estampada té precisament un estampat d'avions molt discret que m'encanta!

Espero que us agradi i us doni més idees pels vostre treballs. Jo aviat el regalaré perquè formi part d'una habitació infantil ben màgica.








1 comentari:

Pilarín ha dit...

Un conjunt preciós!! Ple de detallets amorosos i especials!! T'ha quedat supermaco!!!
Petonets,
Pilarín