Pàgines

divendres, 6 de maig del 2016

Molinets de vent

Avui us poso unes agulles de pit fetes amb fieltre. Són molinets de vent que hem fet per a colocar i decorar les bosses d'escola. Molts colors, molt alegres, i una alegoria a la nostra estimada tramuntana.
Aquí els teniu...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.