Pàgines
(Mou a...)
Pàgina d'inici
ELS MEUS PATRONS
SOBRE MI
▼
divendres, 6 de maig del 2016
Molinets de vent
Avui us poso unes agulles de pit fetes amb fieltre. Són molinets de vent que hem fet per a colocar i decorar les bosses d'escola. Molts colors, molt alegres, i una alegoria a la nostra estimada tramuntana.
Aquí els teniu...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.