Pàgines

dimecres, 25 de maig del 2016

Cabàs per l'estiu

Quan vé el bon temps m'encanta utilitzar cabàs en comptes de bolso. La majoria de vegades reutilitzo els cabassos que ja tinc i els decoro amb estils diferents. Per aquesta primavera aquest és el model. Una mica de roba de lli, una cinta de cors i trapillo a conjunt li donen un aire diferent tot i quedant-se en la senzillesa que sempre m'agrada. He fet una flor encoixinada central per donar-li volum.

Gaudiu del bon temps!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.