Pàgines

dimarts, 31 de desembre del 2013

Feliç 2014

Aquest any que entrem serà sense cap dubte mogudet i de començament... potser d'una vida laboral nova, de noves oportunitats, d'una nova vida al món, de nous objectius i il·lusions, del convenciment que podrem aconseguir nous propòsits, del naixament d'un nou estat, de la pau i l'armonia entre pobles....o almenys és així com el veig jo, amb optimisme i com una nova oportunitat de créixer.

Esperant que tots vosaltres tingueu també nous objectius i grans moments durant el 2014, una abraçada ben forta.

Esperando que tengais todos nuevos objetivos y grandes momentos durante el 2014, un abrazo bien fuerte.


3 comentaris:

  1. Feliz Año Nuevo, Helena! Mis mejores deseos para vos y tu familia!
    Un beso,
    Sandra

    ResponElimina

  2. ¸☆´.•´
    .•´✶`*.
    *.*★v . ✶•´ ☆´,•*´¨★
    ¸✶.•´¸.•*´✶
    ☆´¸.•★´ ¸.✶* ☆★
    ╱◥◣
    │∩ │◥███◣ ╱◥███◣
    ╱◥◣ ◥████◣▓∩▓│∩
    │╱◥█◣║∩∩∩ ║◥█▓ ▓█
    ๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩
    Mucha felicidad para ti y tu familia en este nuevo año 2014.
    Un abrazo muy cariñoso desde Tenerife.

    ResponElimina
  3. Els meus millors desitjos per 2014 i per tot el que no estigui a les nostres mans que tinguem sort, molta sort... FELIÇ 2014 HELENA!

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.