Pàgines

diumenge, 29 de desembre del 2013

Clauers de fieltre

Cada any intentem fer a la família un petit regalet "handmade" per nadal. Aquest any, ja us vaig ensenyar les capsetes però no us podia dir el contingut. Per a les dones vaig fer uns bracelets i pels homes aquests clauers en fieltre. Vaig intentar, en la mesura del possible, fer-los temàtics segons els seus interessos. La idea era que fossin ràpidets de fer perquè m'hi vaig posar un parell de dies abans... UF! I en general van agradar força.



2 comentaris:

  1. Helena sempre tan detallista, nena!!! No sé com et dona temps per arribar a tot!! Són una cucada, com tot el que surt de les teves manetes!!!

    Feliç 2014 ple de projectes compartits!!!
    Petonets,
    Pilarín

    ResponElimina
  2. Hola Helena!!

    Gràcies per passar-te pel meu bloc. M'agrada molt llegir el teus comentaris :)!!
    Et desitjo el millor per aquest 2014!!Que siguis molt feliç!!
    Una abraçada!!

    Marta♥

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.