Pàgines

dimarts, 4 de setembre del 2012

Alguns penjolls més amb nespresso

Aquest estiu ha sigut "el de nespresso", m'he dedicat als penjolls reciclant les càpsules. Aquests són els últims que he fet, tot únics perquè utilitzava elements que tenia a casa l'alguns collarets i pedres que tenia guardades "per si...". El fil d'alumini ha estat un gran aliat.






2 comentaris:

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.