Aquest estiu ha sigut "el de nespresso", m'he dedicat als penjolls reciclant les càpsules. Aquests són els últims que he fet, tot únics perquè utilitzava elements que tenia a casa l'alguns collarets i pedres que tenia guardades "per si...". El fil d'alumini ha estat un gran aliat.





Deu ni do la colecció!! són molt macos!!
ResponEliminaMolt xulos!!! Encara t'agafaré alguna idea... ;-)
ResponElimina