Pàgines

dijous, 6 de setembre del 2012

A punt per l'escola

Ja falten pocs dies per anar a escola i hi ha ganes d'estrenar bossa per l'esmorzar i altres cosetes que cal portar cada dia. Aquest any hem fet una bosseta de patch, de tons roses, és clar! El treball culmina amb una Hello Kitty, que no podia faltar.
Està forrada i acolxada. El cordó està posat d'una manera que permet utilitzar-la de motxila un cop tancada, així és més pràctic, i la tapa va amb velcro.

Ara, a esperar el gran dia!



4 comentaris:

  1. Quina monada!!! Apa que no estarà nerviosa la Xènia ni res. Anirà superben equipada!!!
    Petonets,
    Pilarín

    ResponElimina
  2. T'ha quedat maquíssima, segur que a la Xènia li encanta!!

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.