Pàgines

divendres, 20 de juliol del 2012

Bolsa estiu

I aquest és el bolso d'estiu que em quedava per fer, per la meva mare. Sembla que li va perfecte i li ha agradat molt. A mi personalment m'agrada la roba, la mateixa que la funda de l'ipad. És tant portable amb tot...


1 comentari:

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.