Aquesta setmana ha estat molt dura i el cap de setmana l'he dedicat a una cosa que em relaxa, els treballs manuals. Vaig aprofitar que hi havia un monogràfic dissabte al matí a ESKOL per a aprendre a utilitzat el paper Decopatch. Varem fer un jerro decoratiu i un test. Vaig escollir uns paper ètnics amb uns colors que lligaven amb el meu menjador. Amb els talls que em varem sobrar vaig forrar després una plata de vidre i un pot de iogurt fent un pot per a una espelma.
M'agrada el resultat final, posat queda molt bé.
I posats a fer, vaig fer alguns pots de iogurt més que tenia guardats amb la mateixa tècnica. El filferro d'alumini de colors per fer una nansa per agafar-lo i una decoració amb boles de fer bisuteria. Trobo que són originals, cadascun té la seva personalitat.


Que buena técnica, no la conocía! muy guapos los trabajos.
ResponEliminaUn beso
Molt maco! Quina feinada ;) el matí et va ser molt profitós oi?
ResponEliminaFins aviat!
Quina passada! M'agraden moltíssim.
ResponEliminaUna abraçada