Pàgines

dimarts, 17 de juliol del 2012

Bisuteria pasta polimèrica

A l'estiu sempre vé de gust fer cosetes simples de colors alegres. I Gràcies a la Lourdes de Los telarines de Lula, i les seves idees m'he animat amb aquests models de penjolls. Tenia fimo de feia temps i vaig topar amb fil d'alumini planer, doncs què podia fer? Aquí ho veieu, uns penjolls i uns anells. Alguns d'ells força resultons però en tot cas alegres per l'estiu. Us aconsello però que us passejeu pel bloc de la Lourdes, és genial!





4 comentaris:

  1. Què divertits i macos Helena.
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. Caramb Helena son molt xulos. Felicitats
    Una abraçada

    Conxi

    ResponElimina
  3. Que original!!! I els colors perfectes per l'estiu.
    Anna

    ResponElimina
  4. Molt bonics i originals, ets molt polifacetica noia!
    Silvia.

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.