Pàgines

dimarts, 18 d’octubre del 2011

Nom a la bata de l'escola

Aquest curs vaig posar el nom al davantal de la Xènia, el vaig posar a la butxaca, en una aplicació feta amb la roba d'un panell de nines que m'ha servit ( i em servirà) per moltes coses. M'agrada que el nom no sigui al lloc més usual, i l'aplicació ajuda a la Xènia a conèixer la seva bata.
Ara em falta posar-lo als davantals d'hivern.



1 comentari:

  1. Que original la bata!!!!: Ja et va deixar cosir teanquila aquesta vegada, ????. ja, ja, ja..
    Segur que la lluirá molt orgullosa , doncs si la ha fet la mare té doble valor...
    Una abraçada Helena

    ResponElimina

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.