Pàgines

dimarts, 18 d’octubre del 2011

Avançant el sal bruixa despistada

El meu primer sal, la bruixa despistada. Aquesta és la primera etapa, i ara estic avançant amb el vestit... a veure si us puc ensenyar la bruixeta ben aviat....


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per dedicar-me una mica del vostre temps a fer-me un comentari.