dijous, 19 d’octubre del 2023

Herencia de ganxet transformada

 Fa poc vaig hetertar uns "visillos" de ganxet de l'àvia. Jo no utilitzo aquest elements a casa i em sabia greu no utilitzar per a res la feinada en ganxet que suposen. Per això els estic aprofitant. 

De moment n'hen sortit dostote bags, una completament de ganxet forrada de blanc i l'altra aplicada a lli mariner que pot anar perfecte, l'estiu vinent, per anar a la platja. 

Veurem què faig amb les que encara tinc per utilitzar... Què en penseu? podria utilitzar-les per alguna cosa més?



 

2 comentaris:

Arish ha dit...

Dos buenas formas de aprovechar esos visillos, también puedes hacer un chaleco ribeteado o solo los delanteros o aplicar lo en unas mangas o en una camiseta. BESICOS.

Pilarín ha dit...

Supermaques aquestes tote bags. Amb el ganxet les fa molt originals!!!
Petonets,
Pilarín