dilluns, 23 de gener del 2023

Fent proves entre fades i ratolins

Quan cauen les dents hi ha diferents versions de la història per explicar als nostres nens, cal deixar la dent sota el coixí perque un personatge passi a recollir-la i deixarà un regal, una moneda o un caramel...

Hi ha diferents personatges i encara no em decideixo quin m'agrda més o sigui que he estat fent proves. Ja fa temps, en una entrada anterior, vaig fer un angelet. Ara he estat fent proves amb una petita fada de les dents i una rateta. La majoria d'aquestes patrons es troben a internet, pertant quasi que no fa falta esplicar com els faig, però sí que he acabat fent una versió meva i un xic improvitzada de cadascun. Els mateixos colors i combinacions i tots dos amb la butxaqueta de rigor, que és el més important er poder posar les dents.

En fi, i per vosaltres, quin és el personatge de les dents que us agrada més? Fada, angelet, ratolí?



2 comentaris:

Pilarín ha dit...

Quina monada!!! M'encanten tots dos!! El ratolí és molt tradicional, però aquesta fadeta m'ha robat el cor!!! A casa venien els angelets!!! Quins temps i quins records!!
Petonets,
Pilarín

Arish ha dit...

Mi nieta anda loca con el ratón Pérez, se le han caído ya varios dientes pero viendo tu hada con el bolsillito me parece super-encantadora. BESICOS.