diumenge, 7 d’agost del 2022

Experimentant amb un Tast de torn

 Tinc la sort de tenir un grup d'amigues fantàstiques i molt cotorres amb qui comparteixo l'afició de transformar els moments lliures en il·lusions fetes a mà. 

Doncs per celebrar els meus 50 anys i sabent que sóc una mica tastaolletes pel que fa a les tècniques de treballs manuals, em varen reglamar un "Tast de Torn". 

Les tres horetes d'aprenentatge les vaig fer al Taller -escola de ceràmica de Ramón Fort  a LLers, molt a prop de casa. Va ser una experiència captivadora pel treball amb un material natural que encara m'acosta més a les meves conviccions de protecció de la natura que ens envolta. 

Estic contenta per haver fet aquest tast, dels recipients resultants i d'haver après de les mans expertes d'en Ramón. A més a més, com que es va cuidar ell mateix de coure les peces les hi va donar un acabat perfecte que farà que s'integrin a la perfecció a casa. 

Moltes gràcies Cotorres cosidores per regalar-me moments fantàstics per a mi. Moltes gràcies Ramón per inicar-me a la tècnica del torn.

Us deixo les fotos de l'experència i el resultat, i si un dia esteu tentades a fer-ho, us ho recomano.







1 comentari:

Pilarín ha dit...

Feliços 50!!! Un regal molt xulo i productiu. Preciós!!

Petonets i bin estiu,
Pilarín