dimecres, 7 d’abril del 2021

Recomençar la rutina amb una funda d'ordinador nova

 Aquests dies de festa han estat intensos i he tingut menys temps del que voldria per cosir, però una de les coses que he pogut acabar és una funda de protecció pel portàtil de la meva filla i amb la roba a conjunt dues bossetes per a posar els cables i el ratolí. 

La roba és de temàtica de Harry Potter, que li encanta, i la funda està feta amb entretela molt gruixuda per cada banda que protegeix l'ordinador ,però no és tan gruixuda com la guata. 

Per fer aquest treball he pogut provar la meva nova pata per posar biaix de la màquina, i amb una mica de pràctica crec que m'animaré a posar-ne més sovint que fins ara...




2 comentaris:

Pilarín ha dit...

Un conjunt preciós i molt útil!! M'encanta!!

Pilar Nadal (L'Apià-Pià) ha dit...

Una funda d’ordinador maquíssima, amb les bosetes per els cables i la rata t’ha quedat un conjunt preciós. Els colors i el tema del teixit que has fet servir m’encanta. Que contenta deu estar la teva filla...