dilluns, 30 de novembre del 2020

Nou sofà, nova manta a conjunt

 Fa poc temps que hem canviat el sofà i hem passat del taronja al blau. Volia una nova manta per abrigar-me que hi quedés bé i em vaig enamorar d'una llana molt gruixuda que vaig veure per casualitat en una botiga de decoracions i llar. No m'ho vaig pensar dues vegades. 

La manta que he fet és molt senzilla, amb punt baix i punt alt. La llana té prou personalitat com per no haver-li de fer res d'especial. Només els laterals els he acabat amb una punta senzilla. 

Les madeixes de llana eren enormes, de 300 gr i me n'ha quedat una mica. He fet una llaçada amb botons per poder-la  guardar enrotllada.

Espero que us agradi, si agafeu llana gruixuda podeu fer-ne una en uns quants dies, és ràpid com el trapillo. 





2 comentaris:

Pilarín ha dit...

Genial!!! Es veu molt acollidora!!! M'encanta!!

Petonets,
Pilarín

Pilar Nadal (L'Apià-Pià) ha dit...

Una manta molt elegant i útil! Un color magnífic!