dijous, 17 de setembre del 2020

Cabàs de cordill per l'estiu, o la tardor...

 Tinc molt material a casa per fer coses, tant com idees al cap per utilitzar-lo... només em falta temps!

Una de les coses que tenia era cordill, el vaig comprar per un altre projecte però aquest estiu he pensat que una possibilitat era fer ganxet. No n'havia fet mai amb aquest material, i com que en tenia de colors, vaig pensar que podria ser interessant provar-ho. I la valoració és positiva, hi tornaré.

I aquí teniu el cabàs d'estiu que ha sortit. Amb una base ovalada amb punt baix i després passades de punt al perquè quedi més enreixat i no pesi. Les tres darreres passades són de punt baix. 

Volia posar nenses de cuir, però després vaig pensar que podia provar amb el mateix material, així que són de ganxet i als extrems hi ha argolles de fusta forrades i decorades amb una bola de fusta. 

A mi el resultat m'agrada, l'he forrat i he afegit una cremallera perque no m'agrada massa portar bosses molt obertes i ja està a punt per utilitzar. Encara el podré lluir unes setmanes abans no vingui l'hivern...