dijous, 20 de juliol del 2017

Trapillo i operació finalització de material acumulat

Bon dia!
Estic en ple procés d'arranjament del meu espai on poso el material de manualitats, costura... i suposo que també us ha passat de dir-vos que cal buidar-lo una mica! Per això m'he posat al cap un nou repte, i és la "operació material acumulat". La idea és continuar l'estiu amb propostes creatives utilitzant només el material que ja tinc a casa. I l'objectiu seria acabar treballs començats i utilitzar teles i paper que vaig guardant. A veure si ho aconsegueixo...

La primera cosa que us poso és una motxilla feta de trapillo de colors. Tinc acumulats restes d'aquest material de l'estiu passat que vaig fer bolsos i em proposo d'acabar-lo. La motxilla l'he forrada amb roba a l'interior amb una butxaca lateral i està feta amb trapillo de punt, que no pesa tant com el normal.
Ara toca a aproficar-la per l'estiu, que per això és de colors ben vius!


1 comentari:

Pilarín ha dit...

Tens tota la raó!!! Quant material se'ns acumula. quants projectes volem fer!!! I quant poc temps disposem per a fer-los!!
Aquesta motxilla t'ha quedat genial!! Una passada de maca!!! Quines manetes, noia!!
Petonets i Bon Estiu,
Pilarín