dissabte, 11 de febrer del 2017

Conjunt de trapillo bossa i neceser

Continuo fent coses que em serveixen per a utilitzar per guardar labors. Aquesta bossa la vaig fer per la meva mare i em va encantar, o sigui que vaig comprar un trapillo i em vaig posar a fer-la de noi per a mi. La idea és tenir una bossa on posar les llanes i agulles per fer labors. 

El tipus de trapillo no és tan bonic com el de la primera bossa, que era de tipus teixit, però la combinació de colors no està malament. L'he forrat fins i tot de la nansa, fent un intent per veure si s'estira menys que la nansa només de ganxet. I com que quedava material he fet un petit necesser o bosseta a conjunt per posar-hi coses petites.

Està fent combinant el punt baix i el punt alt, perque tot i que queda més foradat trobo que pesa menys la labor acabada.
A veure com la trobeu...