dimecres, 24 de setembre del 2014

Curs de " coses de scrap"

Dissabte passat vaig enganxar al vol un curs d'en Quim Diaz de "Coses de Scrap"  a Alfil.be de Figueres. I me'n alegro que m'avisessin perquè em va agradar especialment per dues coses:
- Feia temps que em mirava de lluny això de l'enquadernació i amb respecte perquè no sabia si seria difícil.
- Per l'estil desenfadat i alegre de les composicions d'en Quim que no deixa indiferent. Sobretot amb la utilització de l'acuarella i els rotuladors aquarelables.

Del curs en vaig treure una bona estona i coneixements bàsics per fer aquest àlbum enquadernat i cosit que trobo moníssim, la descoberta d'uns segells molt bonics i moltes tècniques noves que desconeixia.
Gràcies doncs a Alfil.be, en Quim i totes les companyes de curs que vareu convertir el matí de dissabte en una estona especial inesperada.
Aquí en teniu les fotos. I per cert, si en voleu saber més del que varem aprendre no deixeu de mirar-vos la revista Manos Maravillosas d'aquest mes on en Quim ens explica infinitat de coses. 






1 comentari:

Quim Díaz ha dit...

Ei! he trobat la teva entrada per casualitat i m'ha fet molta il.lusió!!! gràcies per les teves paraules i fins la propera!!!