diumenge, 27 de juliol del 2014

A l'estiu aprofito per pintar.....

Casa meva és petit i a vegades m'agrada restaurar o renovar coses de casa, només ho puc fer a l'estiu, tranquilament i a la terrassa. Aquest estiu, i aprofitant els dies que no plou... ( i desitjant que siguin uns quants de seguits ...) he fet dues coses:

- Pintar un calaix de fusta i una caixa de vins que utilitzo per posar els llibres de cuina. Ho he fet provant la pintura Fleur, molt simple i amb una mica de desgastat en blanc. Tambe hi he posat una petita imatge amb decoupage. Les tinc de la revista italiana Casamia, sempre surten recursos d'aquests i són interessants. Us la recomano si la trobeu, jo la trobo en un quiosc de Figueres però arriba amb uns 5 mesos de retard. Va desfassada però les idees que posa són molt originals i així també costa menys.... i s'equipara a les revistes d'aquí.

- També m'he embolicat a pintar una bobina vella de fusta per fer una taula amb rodes. Després de decapar vàries vegades i tractar-la l'he pintat amb un tint per a exterior. La volia amb un décapé, però la tindre a fora la terrassa i crec que de moment miraré com respon amb aquesta protecció. No descarto fer-li alguna capa de color i fer sobresortir el marró més endavant... això serà quan tingui temps..... de moment ja serveix així....

Ànims doncs per anar passant l'estiu i aprofiteu els que teniu la sort d'estar de vacances ;-)
Una abraçada