diumenge, 1 de juny del 2014

Collarets de trapillo

Són ideals per aprofitar restes de trapillo que no donen per fer  cap manualitat més gran. Es fan en un moment i podeu trobar els tutos AQUÍ i AQUÍ. Nomes amb els vostres ditets ;-).
Hi ha dos collarets diferents, el rosa es el mes senzill, el beig es una mica més gruixut. Al de color beig hi vaig cosir unes boletes de fusta per fer-lo una mica mes vistòs.
A veure si us animeu, és genial per fer un detall per regalar i vas a darrera hora ! Ups! Com jo ultimament....

Passeu bona setmana!




2 comentaris:

Pilarín ha dit...

Són preciosos!!!! Ara tocarà lluir-los!!!
Petonets,
Pilarín

Unknown ha dit...

Que bónics que son Helena. La meva filla en vol un de color fucsia...i ves per ón que em tocarà posar-m'hi...Les caixes reciclades les has deixat maquíssimes!! Enhorabona i petons.