dijous, 2 de gener del 2014

Album de scrap

Un dels regals que vaig fer va ser aquest album de fotos decorat en un curs de scrap fert poc abans de nadal. La tècnica em va agradar molt perquè varem partir de papers blancs i varem pintar els papers amb tintes, segells i plantilles. Normalment ja utilitzo papers decorats i aquesta tècnica és prou interessant, amb l'inconvenient que si vols fer molts tons has de tenir moltes tintes diferents. Per aquelles que us encanta l'scrap i devoreu el material està molt bé. Jo és que sóc una tasta olletes ;-)
A veure si us agrada.




1 comentari:

Digna ha dit...

Hola Helena, Bon any.
Quan de temps feia que no passava pel teu blog i m'he perdut cosetes precioses. Aquet album és preciós. Són técniques que m'agradaria conèixer, però no arribo a tant.
Et desitjo tot un any ple de màgia i que els Reis Mags siguin molt bons amb tú.
Una abraçada ben forta.